środa, 25 lutego 2015

9. paski wybielające Crest - Whitestrips Supreme

hej kochani!
przede wszystkim, wybaczcie, że tak mało ostatnio się działo na blogu, ale viande miała problemy z komputerem, a ja całkowicie dałam się porwać lenistwu. w końcu ferie trzeba wykorzystać :D
dzisiaj zjawiam się z recenzją produktu, co do którego miałam olbrzymie nadzieje. czy się zawiodłam? przekonacie się, czytając dalej. zapraszam do recenzji :)


co obiecuje producent?: Wybielające paski to cienkie elastyczne paski pokryte wybielającym żelem. Stosuje się je na górne i dolne zęby. Dzięki paskom Whisterstrips Supreme można wybielić wewnętrzne przebarwienia szkliwa, szczeliny w szkliwie i uszkodzenia mechaniczne. Paski Crest Supreme zawierają 14% nadtlenku wodoru - substancji, którą wybielają dentyści w polskich gabinetach stomatologicznych. Ta metoda wybielania jest bezpieczna a do tego łatwa w wykonaniu co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze wykonując czynności samodzielnie.

skład: 14% nadtlenku wodoru

cena i dostępność: za 7 sztuk zapłaciłam 40zł + przesyłka na allegro. są naprawdę drogie. w Polsce nie ma ich nigdzie, ponieważ w naszym kraju nie stosuje się tak wysokiego stężenia nadtlenku wodoru. czyli zostaje oczywiście ebay, allegro.

co ja uważam?: chciałam być ostrożna. pierwszą aplikację wg instrukcji znalezionej w internecie trzymałam jedynie 20 minut (zamiast 30). dziąsła bolały chwilę po aplikacji, ale nie zauważyłam przez resztę tygodnia żadnej nadwrażliwości na temperaturę. tak, stosowałam zaledwie tydzień, bo żal byłoby mi wydawać więcej pieniędzy. jeśli zauważyłabym efekty, zakupiłabym więcej. zakładałam raz dziennie, z racji tego, że mam wrażliwe zęby.
drugi dzień - 35 minut. trzeci - 35 minut. i tutaj pojawił się problem. dziąsło w jednym miejscu zaczęło strasznie krwawić i boleć, po jednodniowej przerwie problem zniknął całkowicie. postanowiłam dokończyć 'dzieła' i założyłam paski w dzień czwarty na około 30 minut. było okej. tak też zużyłam pozostałe. raz niestety nawet z nimi zasnęłam i były na zębach 1,5h, ale nie pojawił się potem żaden problem.
nakładane były na suche i nie umyte uprzednio zęby. zwykle w południe, bo zęby myję rano i wieczorem :)
plusy?
+ wygodne opakowanie
minusy?
- olbrzymi ślinotok przy zakładaniu i trzymaniu, często przez to paski zjeżdżały
- efekt właściwie zerowy
- incydent z podrażnieniem dziąsła
- cena
naprawdę, liczyłam na wiele. przez chorobę płuc i wieczne inhalacje i wziewy, mam straszne przebarwienia na zębach. po paskach mam wrażenie, że są bardziej widoczne :(
robiłam zdjęcia każdego dnia, ale nie ma na nich żadnej różnicy, więc nie wstawię ich, a Wy musicie uwierzyć mi na słowo. tak, mam kompleksy.

oglądając się w lustrze bez lampy, mam wrażenie, że zęby są minimalnie bielsze. jest to zmiana o pół odcienia, ewentualnie jeden.
zawiodłam się, nie polecam.
goga juka

9 komentarzy:

  1. szkoda szukam własnie czegos wybielajacego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biała perła przed zmniejszeniem stężenia dawała cudne efekty. teraz już nie bardzo :(

      Usuń
  2. Powinnaś najpierw skonsultować to z dentystą, być może paski nie nadają się do wybielania przebarwień, a po prostu do nadania jasniejszego koloru zębów. Wiele też zależy od naturalnego koloru. Powinnaś też trzymać białą dietę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konsultowałam, a białej diety nie mogę trzymać ze względu na zdrowie. aczkolwiek unikałam herbaty, kawy i słodyczy.

      Usuń
  3. Szkoda ze sie nie sprawdziły, bo od dłuższego czasu rozglądam sie właśnie za takimi paskami lub czymś podobnym..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie po zdjęciu aparatu ortodontycznego będę potrzebowała czegoś takiego, szkoda że te paski się nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je miałam i u mnie sprawdziły się rewelacyjnie! Miałam widocznie wybielone zęby, aż tak bardzo, że ludzie pytali się mnie co robię, że mam tak białe ząbki :-) Ja chyba miałam nieco inną wersję tych pasków, a jest ich kilka do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja je miałam i u mnie sprawdziły się rewelacyjnie! Miałam widocznie wybielone zęby, aż tak bardzo, że ludzie pytali się mnie co robię, że mam tak białe ząbki :-) Ja chyba miałam nieco inną wersję tych pasków, a jest ich kilka do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś kolejną osobą, która nie stosuje/nie stosowała pasków zgodnie z zaleceniami producenta i która narzeka, że paski nie działają eh....

    OdpowiedzUsuń