niedziela, 4 stycznia 2015

2. Miss Selene 205

cześć kochani czytelnicy, których nie ma!
w piątek przyszła do mnie paczka. zamówiłam sobie ostatnio na allegro kilka lakierów do paznokci. sprzedawane jako używane, ale tak naprawdę większość mogła być użyta maksymalnie ze trzy razy. co udało mi się kupić? Inglot 389, Golden Rose Color Expert nr 44 oraz 56, Golden Rose matte 12, Golden Rose Quick Dry Top Coat, Essence multi dimension 73, Catrice 840, odżywka Avon 24k gold strengh oraz Miss Selene nr 255, 205 oraz 214. a to wszystko za jedyne 17zł. jestem z siebie strasznie zadowolona!
postanowiłam przetestować najpierw Miss Selene 205.
nałożyłam odżywkę Eveline 8w1 oraz dwie warstwy:


potem postanowiłam, że wypróbuję również top coat Golden Rose Quick Dry:





przede wszystkim strasznie szybciutko schnie, co ja w lakierach wielbię!
fajny, malutki pędzelek i świetna konsystencja. bardzo sobie cenię Miss Selene ze względu na małą pojemność - lakier nie wysycha - oraz niską cenę i dostępność szerokiej gamy kolorów.






po trzech dniach postanowiłam odświeżyć błysk i delikatnie starte końcówki, dodałam kolejną warstwę lakieru, którą pokryłam wyżej wymienianym topem.
efekt mnie zadowala!


również na allegro udało mi się dorwać Baby Silky Foot One Shot Peeling firmy Hoolika Hoolika, czyli po prostu japońskie skarpetki złuszczające naskórek. miał ktoś z nimi do czynienia? TUTAJ możecie zerknąć na filmik nissiax83 na youtubie. 
moje stopy są tragiczne, więc liczę, że odratuję je tym produktem. oczywiście wszystko postaram się wstawić na bloga.

miłego wieczoru, wracam do nauki :)!
goga juka

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny ten lakier, jak nie cierpię niebieskiego, to ten mi się podoba, ma taki troszeczkę efekt galaxy w moim odczuciu i wygląda ślicznie na Twoich paznokciach.
    Właśnie co do paznokci, to masz śliczny kształt takiego migdałka i są takie równiutkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie odcienie niebieskiego :) ten ma fajny połysk.

    OdpowiedzUsuń