czwartek, 8 stycznia 2015

3. Wibo wow POSH BOX nr 3

Cześć :)!
Dzisiaj to ja przychodzę do Was ze świeżo pomalowanymi pazurkami. Mam na nich zgrany duet od wibo. Na palcu wskazującym gościnnie wystąpił czarny lakier z tej samej firmy (o którym na pewno opowiem innym razem!). Dziś zajmiemy się natomiast tylko poniższym produktem :

objętość: 2x3ml cena: 9,79 zł

Całą serię "podwójnych" lakierów znajdziecie bez problemu w Rossmanie, ja posiadam jeszcze jeden podobny zestaw. W sklepie bardzo ciekawiło mnie, w jaki sposób otwiera się zarówno lakier bazowy jak i czarno-biały top coat. Okazało się, że wystarczy ściągnąć czarną nakrętkę, a naszym oczom ukazują się dwie osobne buteleczki. Pędzelki są bardzo standardowe, takie jak w innych lakierach wibo, które posiadam :)



Lakier, który nakładamy na kolor bazowy zawiera zarówno białe, jak i czarne kształty (które ciężko mi nazwać) oraz maleńkie kropeczki w tych samych kolorach. Ja jednak wolę efekt, jaki uzyskałam po nałożeniu go na czarny lakier bazowy, stąd też drobinki w tymże kolorze stają się widoczne dopiero po uważnym przyjrzeniu się (tworzą na paznokciu ciekawą fakturę).
Paznokieć przypomina mi ciapkowane jajo zniesione przez jakiegoś stworka :D
Myślę, że warto także zwrócić uwagę na lakier stanowiący drugą połowę zestawu. Czerwona baza jest naprawdę trwała, nieźle kryjąca. Ma także mój ulubiony odcień czerwieni :) 
Jedynym minusem tego produktu, jest to, że bez nałożenia warstwy jakiegoś bezbarwnego topu, drobinki mogą lekko odklejać się i odstawać. Skutkuje to powstaniem dość szorstkiej powierzchni a ja nie mogę się powstrzymać przed wydziobywaniem odstających fragmentów :>

   Na sam koniec pokażę Wam także coś, co kupiłam dzisiaj pod wpływem licznych pozytywnych recenzji, na które natrafiłam w internecie. Jest to pomadka z firmy Alterra, która ma znakomicie działać na.. rzęsy! :) 
Swoje właściwości zawdzięcza bardzo dobrym składnikom, jest to między innymi olejek rycynowy i kokosowy.
Pomadkę przetestuję wprawdzie dopiero w lutym, ponieważ teraz testuję jeden z jej składników w pojedynkę, ale jeśli Wy używacie lub używałyście - dajcie znać jak sprawdziło się to u Was :)


Pozdrawiam cieplutko
(koniecznie, bo znów nadeszło pogorszenie pogody :c)
Ula (viande)

13 komentarzy:

  1. Czerwień na paznokciach zawsze wygląda pięknie ;) Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej pomadce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwień to kolor stworzony do paznokci - tak mi się wydaje :>

      Usuń
  2. Ten POSX BOX wygląda fajnie. Zawsze sobie mówię, że jak będę w Rossie to zajrzę w szafę i na któryś się zdecyduję, lecz ciągle zapominam. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto sobie kiedyś przypomnieć :)

      Usuń
  3. Ten z drobinkami faktycznie wygląda niczym wzór z jakiegoś jajka :D bardzo fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwień wygląda pięknie, muszę skusić się na ten Posh Box, bo daje ładny efekt:)
    Świetny blog, z chęcią obserwuję:)♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te pazurki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jak tylko jeden jest tak ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sa te lakiery i potwierdzę, ze trwałość ma faktycznie niezłą bo również mam taki komplecik tyle że fioletowy lakier i top coat z trzykolorowymi błyszczącymi drobinkami (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki, podoba mi się efekt tego czarnego;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń